Kako organizovati savršenu rođendansku žurku?
Bliži se dan vašeg rođendana a vi i dalje ne znate kako da organizujete žurku koja bi vašu porodicu i prijatelje ostavila bez teksta? Sama organizacija jednog ovakvog događaja nikako nije jednostavna stvar, jer je potrebno osvrnuti se na toliko mnogo stvari, te se na kraju uvek nešto zaboravi. Kada nam se to desi uvek danima pred sam događaj budemo isfrustrirani i nezadovoljni samim sobom i ishodom situacije.
Verovatno je i kod vas onaj slučaj da što je taj dan bliže, to je vaša agonija veća. Da biste sve stigli na vreme da spremite, organizujete i ostvarite, i da panika više ne bi bila glavno osećanje kada je organizacija vašeg najbitnijeg dana u godini u pitanju, tu smo mi da vam priskočimo u pomoć i na jednom mestu vam sažmemo sve ono što treba da znate o organizaciji jedne rođendanske žurke.
Kada je sve lepo raspoređeno i isplanirano, sama organizacija vam neće pasti teško. Da vidite kako se to treba izorganizovati i na šta tačno treba obratiti pažnju tokom planiranja, pročitajte naš tekst do kraja i obezbedite sebi užitak umesto panike.
#1 Mesto – unapred odredite željeno mesto održavanja žurke
Ukoliko je vaše omiljeno mesto za izlazak u grad neki fensi klub ili dobra, kvalitetna kafana, onda bi trebalo na vreme, po mogućstvu što pre, da rezervišete za onoliki broj ljudi koliko planirate da pozovete. Kada se to reši, jedan veliki korak je gotov, jer je u principu i najteže odlučiti se za mesto koje bi odgovaralo ne samo vama, nego i vašim gostima, kako bi oni, podjenako koliko i vi, mogli da uživaju u vašem danu i slavljenju istog.
Ukoliko vam budžet to dozvoljava, u klubu ili kafani rezervišite nekoliko separea za goste koje planirate tamo da izvedete. Imajte na umu da je uz separe na nekim mestima obavezno uzeti flašu ili dve nekog određenog pića, dok se na drugim mestima korisnici obavezuju na minimalnu potrošnju, koja neretko ume biti vrlo pozamašna. Pre nego što odlučite, svakako se raspitajte kod prijatelja ili poznanika o tome gde su oni slavili svoj rođendan, te možda i zajedno sa njima odlučite o lokaciji, s obzirom na to da je uvek bolje slaviti na proverenom mestu nego na nekom totalno novom.
Ukoliko možda želite neku mirniju atmosferu možete rezervisati sto u svom omiljenom restoranu i počastiti svoje goste nekim finim jelom. Tada, međutim, treba obraitti pažnju na cenu dostupnih jela pre samog rezervisanja. Mnogi restorani imaju svoj meni na internetu, međutim, ako ga ne pronađete, ne libite se da ih pozovete i pitate o svemu što vas zanima.
#2 Budžet – isplanirajte koliko za šta možete izdvojiti
Pre svega, morate izračunati koliko novca možete da izdvojite za šta – koliko ide na prostor, koliko na piće, a koliko na hranu. Kada budete sigurni koju količinu možete izdvojiti za svaku od tih stavki, možete se baciti na planiranje ostatka.
Ono što je jako dobra stvar jeste to što mnogo restorana i klubova generalno daje dosta akcija ukoliko zakupite njihov prostor, te može se desiti da vam daju određenu količinu pića besplatno ili dati popust na neko od jela.
Takođe, neka mesta obično imaju i opcije gde pet osoba može naručiti jelo koje bi na kraju ispalo u toj kombinaciji jeftinje. S tim u vezi, ukoliko vam je stalo do toga da ne preopteretite svoj novčanik, možete obratiti pažnju na upravo ovakve akcije, uz šta ćete moći da uštedite možda i za neki novi rođendanski autfit.
#3 Muzika – jako je bitna za kvalitetan užitak
Dobra muzika je definitivno jako bitna za dobar provod, bilo da ste slavljenik ili gost. Što se tiče kafana i klubova, vi ne možete uticati na izbor onoga šta se pušta. Ono što možete jeste da se raspitate pre samog organizovanja rođendana na ovakvim mestima, kako biste znali da li će odgovarati i vama i vašim gostima.
Ako kojim slučajem iznajmite čitav prostor za sebe, možete dovesti svog di džeja ili unajmiti onog najboljeg koji nastupa u lokalu koji iznajmljujete. Vi se u tom slučaju sa njim možete detaljno dogovoriti o tome šta će i kojim redom puštati, te pre rođendana možete napraviti spisak najpoželjnijih pesama sa svojim drugaricama dok se zajedno šminkate za žurku. Takođe, di džej će imati svoje ozvučenje, te ne morate brinuti o tome.
Ukoliko žurku organizujete kod kuće vi sami možete birati kakvu ćete muziku puštati, te oko izbora nećete imati problem. Ako ne posedujete zvučnike možete ih sigurno nabaviti od nekog prijatelja, jer ih neko sigurno poseduje. Ono što može biti loše jeste da neko može da vam okupira kompjuter i bira sopstvenu muziku, ali sve se da rešiti uz dogovor.
Nadamo se da smo vam pomogli da organizujete svoj rođendan, ujedno i najbitniji dan u godini, onako kako dolikuje i da će vaši prijatelji i članovi porodice biti i više nego zadovoljni Želimo vam savršen provod i srećan rođendan!
Оставите одговор