Gramatika engleskog jezika u školicama za najmlađe- kako deca usvajaju nova znanja?

Škole engleskog jezika poslednjih godina u svojoj ponudi imaju sve više programa prilagođenih najmlađim uzrastima. Deca koja sa učenjem jezika počnu ranije lakše usvajaju jezik, prirodnije se njime služe i često dobijaju želju da nauče veći broj jezika kao odrasli ljudi. Učenje engleskog jezika „od malih nogu“ jeste lakše, ali ne prolazi bez teškoća, naročito kada na red dođe gramatiak engleskog jezika.

U zavisnosti od uzrasta deteta, pravila i složene kostrukcije mogu biti teške za usvanjanje, ali uz odgovarajući pristup i strpljenje, deca us i više nego sposobna da ovladaju novim znanjima. 

Igrice za učenje engleskog jezika- okruženje u kome se dete oseća prijatno

Igra i aktivnost su prirodni način funkcionisanja dece. Kroz igru ona otkrivaju svet oko sebe i uče sve potrebne veštine. Zbog toga se ovaj najčin učenja može iskoristiti i pri učenju jezika. Gramatika engleskog jezika na kursevima za decu upravo se na ovaj način i predstavlja maličanima- kroz igrice za učenje engleskog jezika koje podstiču kreativnost dece. U ovu svrhu, predavači najčešće koriste asocijacije, prepoznavanje boja i oblika, kao i aktivne igrice koje od deteta zahtevaju da bude fizički aktivno. Kroz igrice za učenje engleskog jezika deca usvajaju čak i najkomplikovanija gramatička pravila bez većih muka, a istovremeno se i dobro zabavljaju. Kako je nemoguće očekivati od mališana da na časovima sete u klupama, budu statični i sa nepodeljenom pažnjom slušaju predavanja, igra je sredstvo u rukama predavača da adekvatno prenesu znanje i istovremeno čas engleskog jezika pretvore u svojevrsnu igraonicu u kojoj će sva deca uživati.

Kako se sa detetom igrati učenja?

Usvajanje novog jezika može biti odlična prilika da deca razvijaju svoju kreativnost i upotrebe maštu na način koji će im najviše koristiti. Naime, gramatika engleskog jezika prilagođena mališanima prvenstveno se bazira na slikovnim asocijacijama koje im pomažu da i najkomplikovanije koncepte razlože i postepeno usvoje. Osim učenja engleskog jezika, deca na ovaj način uče da složeno razmišljaju i savladavaju intelektualne prepreke. Imajući u vidu ovaj princip, predavači škola engleskog jezika za mališane gramatiku najčešće predstavljaju deci kroz „mape uma“. Ovaj metod je idealan za mlađe uzraste koji lakše pamte slike i svet oko sebe percipiraju dominantno kroz oblike i boje. Mapa uma prilagođena deci jeste gramatika engleskog jezika predstavljena kroz slike. Naime, vremena, glagolski oblici i konstrukcije rečenica predstavljaju se u obliku mape, tako što se uz pojmove vezuju određene vizuelne aocijacije. Tako se od deteta više ne zahteva da napamet nauči formulu nekog vremena, već da zapamti asocijaciju, što će u njegovom uzrastu biti mngoo lakše. Rezultati ovakvog učenja vide se jako brzo, naročito zbog toga što ove igrice za učenje engleskog jezika podrazumevaju dosta ponavljanja i svakodnevnog obnavljanja znanja. Kroz njih, mališani neosetno ovladavaju gramatikom, obogaćuju svoj vokabular i prihvataju novi jezik kao nešto čime će se svakodnevno služiti. Igrice za učenje engleskog jezika mogu pomoći i roditeljima da slobodno vreme sa svojom decom iskoriste produktivno, zabave se, pa čak i obnove sopstveno znanje. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *