Biologique Recherche i losion P50: Priča svetski poznatog brenda

Digitalno doba, postojanje društvenih mreža, kao novih medija, učinila je da kozmetička industrija doživi veliku popularnost, budući da se u najvećoj meri svet okrenuo ka najrazličitijim načinima i pristupima u nezi kože. To je uslovilo i otkrivanje novih kozmetičkih brendova, novih načina nege kože na osnovu njenog tipa, stanja, te pronalaženja rešenja kod brojnih problema sa kožom. Na isti ovaj način, početkom 70-ih godina prošlog veka, jedan bračni par je došao na ideju da započne istraživanja i razvoj kozmetičkih proizvoda u okviru svoje laboratorije, kako bi došli do kozmetičkih proizvoda za profesionalnu upotrebu, a cilj je bio da se ponudi nešto sasvim novo, vrhunskog kvaliteta, za sve one kozmetičare koji nisu bili zadovoljni ponudom na tržištu u tom trenutku.

Ivan i Žozet Aluš su tako napravili formulaciju jednog losiona, čiju je tačnu formulaciju usavršio Ivan, a njegova supruga Žozet način i tehniku primene. Tada je nastao losio P50 koji je danas zaštitni znak brenda Biologique Recherche.

Nastanak brenda Biologique Recherche

U trenutku kada su osmislili losion P50, najpre je Žozet započela njegovo testiranje, a ujedno je losion dala svojim prijateljima i klijentima, kako bi dobila povratne reakcije. Prve reakcije su pokazale da se radi o preparatu za čišćenje, pilin i obnovu kože, koji će zasigurno ceo svet ostaviti bez daha. Velika potražnja u momentu zahtevala je njegovo pravljenje iznova i iznova, a 1977. godine, bračni par Aluš otvara i kompaniju pod imenom Biologique Recherche za svojim prvim, ikoničnim proizvodom, losionom P50.

Od samog starta, cilj ove kompanije, tačnije svetskog brenda, bio je da se kroz klinički pristup nezi kože stvaraju proizvodi i tehnike rada tretmana koji će na luksuzan i sasvim novi način brinuti o koži svakog pojedinca. Formulacija losiona nije promenjene nikad, kao ni način njegovog pravljenja, proces traje pet dana, baš kao na početku, tako i danas nakon više od 40 godina od momenta nastanka. Specifičnost u svemu jeste da je jedan svetski poznat losion u stvari preteča brenda koji je danas dostupan u oko 70 zemalja sveta.

Biologique Recherche u svetu

Svoje glavno predstavništvo Biologique Recherche danas ima u samom centru Pariza, a dostupan je u oko 70 zemalja, jedino šta se promenilo jeste vođstvo, koje je od roditelja prebačeno na njihovog sina, dr Filipa Aluša. Dr Filip je pošao stopama roditelja, ali ujedno stekao znanja i zvanja u sklopu sa internom medicinom, što je pretočio u holistički pristup nezi kože, kako bi poboljšao kako samu negu, tako i proizvodnju kozmetike sa logoom njihovog brenda. Ono šta danas Biologique Recherche izdvaja iz mase mnogih koji su deo beauty industrije, osim evidentnog kliničkog pristupa u nezi, jeste konstantno napredovanje, usavršavanje u tehnikama i metodama rada tretmana, ali i specifično i strogo vođenje procesa proizvodnje. U proizvodnji se koriste čisti, gotovo sasvim sirovi sastojci koji su potrebni, kako bi se došlo do željenog proizvoda koji ima određene efekte. Da su formulacije bazirane na struci i dugim promišljanjima, dokaz je losion P50, kao najpopularniji u svetu, čija se formulacija nije promenila, ali nikada niko nije ni uspeo da je kopira, što je još jedna značajna odlika brenda Biologique Recherche.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *