Prodaja satova: saveti za bolju online prodaju

Prisutnost na digitalnim medijima danas je obaveza svakog ko ima bilo uslugu, bilo proizvod koji prodaje. Ukoliko ne postoji kroz neki vid web prodavnice ili na društvenim mrežama, prodaja opada i ne ide u smeru kojim bi trebalo kako bi se postigli željeni uspesi.

Ništa drugačije nije ni kada je prodaja satova u pitanju.

Kako se radi o modnom dodatku koji svi vole da nose, a tu su i satovi koji olakšavaju svakodnevno funkcionisanje, bilo da se koriste u poslu ili recimo treningu, kao fitnes satovi, njihova online prodaja je neophodna.

Biti prisutan na online nebu nije najjednostavniji posao. Mnogi se odlučuju da to povere ekspertima kako bi sve bilo u najsavršenijem mogućem redu. Bilo da se ovim vidom prodaje bavite sami ili imate nekoga ko sve uređuje i prati, bitno je znati šta to sve online prodaja satova podrazumeva i kako se to može unaprediti.

Online prodaja satova kroz e-prodavnice

Osnovni vid prodaje putem interneta jeste postojanje web shop-a, tj. sajta. Prodavnica u tom smislu nije isključivo web mesto na kojem se vrši prodaja/kupovina, već u potpunosti menja radnju u svom fizičkom obliku. Zato je bitno znati prvu stvar – vaš sajt je vaš izlog. Ako želite da privuče nove i zadrži stare klijente, bitno je da bude prijatan oku, da je jednostavan za korišćenje, da se sve komande na njemu pravovremeno odazivaju, te da pruža potpune i tačne informacije.

Sama prodaja/kupvina je tek deo jednog kompletnog sajta. Njega dalje čini kompletna ponuda, koja se deli prema brendovima, cenovnom rangu i slično. Uz svaku kategoriju je potrebno da stoji jasno napisano objašnjenje i date najvažnije informacije. Dalje, svaki artikal mora da ima istaknute najvažnije informacije iz specifikacije o satu, ali i opciju za detaljan prikaz. Prodaja satova ne može da funkcioniše na osnovu najvažnijih, već svih postojećih informacija, zato i jeste potreban detaljan prikaz kako fotografije artikla, tako i njegov kompletan, nešto duži i dobro napisan opis.

Uz sve ovo, svaki sajt bi trebalo da ima deo koji sadrži komentare kupaca/klijenata, uz date ocene, što će svakom novom kupcu pomoći da lakše donese određenu odluku i da vidi iskustva onih koji su kupovinu obavili. Tu je i preko potrebna kategorija bloga. I ona predstavlja kreativniji deo svakog sajta, tj. web prodavnice. Kroz blog se mogu pisati tekstovi na bilo koju temu u vezi sa satovima, preporukama, što utiče velikim delom na to da prodaja satova ima veći odziv.

Prodaja satova na društvenim mrežama

Društvene mreže bi u ovom slučaju trebalo, odnosno moralo da budu pratilje sajtu. To ne znači da su nižeg ranga, nasuprot, veći prihod se često ostvaruje putem društvenih mreža. Ali, ta dva se ne odvajaju, bar ne ako želite da stvorite ozbiljan i jak brend.

Prodaja satova na društvenim mrežama vam tek daje više mesta za kreativnost i prikazivanje ponude. Kroz fotografije, video, kreiranje raznovrsnog sadržaja, koji nije samo prrodajni, već i edukativnog karaktera, zabavnog karaktera, steći ćete klijente koji će ostvarivati prodaju kakvoj ste se na počecima nadali i kakvu ste želeli verovatno i da postignete.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *