Online prodaja auto delova

Danas se sve češće kupuje online, pa tako se vlasnici automobila odlučuju da svoje auto delove za zvoje drage mezimce kupe online. Kupovina online pruža velike mogućnosti, a neke od njih su i te da se iz svog doma možete informisati o nekom auto delu, njegovim karakteristikama i tako preciznije stvorite sliku o tome koji deo biste mogli da kupite, a sajt koji oabveno treba posetiti za kupovinu auto delova je www.silux.rs

Vrste motornih ulja

Ulje podmazujući vaš motor, bitno smanjuje temperaturu motora i njegovo habanje. Smanjivanjem trenja i habanja, smanjuje se i potrošnja i produžuje vek trajanja motora. Razlikuju se tri vrste ulja: mineralno, polusintetičko i sintetičko.

Mineralna se koriste za starije tipove motora, gde krajnji broj obrtaja motora niži nego kod motora novije generacije. Sintetička su najbolja u sprečavanju korozije, nemojte ih sipati u motore gde je pre toga bilo mineralno ulje.

Kupujte ulje proizvođača koji imaju zvanično predstavništvo u našoj zemlji. Obratite pažnju na povećanu potrošnju ulja, na mirisu, na teškoću prilikom startovanja obavezno se obratite serviseru. Proveravajte periodično nivo ulja u motoru, obavite to na svkih 1000 kilometara ili nakon nekog određenog vremenskog perioda.

Karkteristike benzin i dizel motora

I jedni i drugi motori imaju svoje prednosti i mane. Od vaših želja i potreba zavisi i za koji tip motora ćete se opredeliti. Razlika između ova dva tipa je evidentna, ali glavna razlika je u tome koji tip goriva se koristi kao pogon.

Naravno benzinski benzin, dizel koristi dizel kao svoj pokretač. Benzinski motor da bi zapalili smešu i proizveli energiju koriste svećice, dok dizel motori koriste samo visok pritisak. Dizel motori imaju manji broj obrtaja od benzinskih motora, samim tim proces habanja je manji.

Najkvalitetniji dizel motori imaju oko 5.000 obrtaja dok benzinski imaju oko 1.500 samim tim prijatnija je i kvalitetnija je vožnja dizel motorom. Dizel motori imaju manju potrošnju goriva, pri manjem broju obrtaja postiže veliku snagu.

Dizel motori, naročito oni sa turbo punjačima razvijaju jako veliki broj konjskih snaga i imaju izuzetnie perfomanse krajnjih ubrzanja odnosno krajnje brzine. Neki dizel motori i bez turbo punjača se mogu smatrati vrlo kvalitetnim. Motori sa turbo punjačima više troše goriva, što je i logično. Ukoliko je krajnja brzina veća a samim tim i broj obrtaja veći to podrazumeva i povećanju potrošnju. Ovi motori su malo skuplji, jer traže i malo ozbiljnije održavanje.

Kod polovnih automobila sa turbo punjačem morate biti opezni, jer je stanje ovakih motora vrlo diskutabilno i to koliku kilometražu je prešao ovakav automobil. Četristo do petsto hiljada pređenih kilometara nije nešto što bi trebalo da težite. Pristojno je da automobil ima između sto do sto – pedeset pređenih kilometara, tada ste sigurni da ste kupili dobar automobil.  Održavanje dizel motora je za nijansku skuplje od održavanje bezninskih motora, ukoliko se desi kvar na dizel motoru njegova popravka je znatno veća.

Popravka motora

Iako dizel motori važe za pouzdane, i oni se kvare. Najčešći problemi jesu prestanak rada dizni kako i pumpe visokog pristiska, rešenje ne mora da bude uvek zamena auto delova jer se oni takođe uspešno mogu popraviti.

Sipmtomi po kojima se prepoznaje njihov kvar jesu veća potrošnja goriva, neravnomeran rad motora, pojačan dim i otežan start vozila. Reparacija dizni se sastoji od čišćenja i zamene dotrajalih auto delova, sličnu popravku prolaze i pumpe. Ovi kvarovi se najčešće dešavaju zbog neadekvatnog održavanja auto delova, tačnije filtera.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *