proslava rodjendana i krstenja

Kako najlakše organizovati krštenje deteta?

Krštenje je prva sveta tajna, primajući je dete postaje hrišćanin, iz tog razloga je jedan od najvećih dogadjaja u našim porodicama krštenje deteta. Zbog važnosti ovog dogadjaja dobro je da se roditelji upoznaju sa nekim običajima koji se od davnina vezuju za ovu svetu tajnu  i potrude se da na najlakši način organizuju proslavu krštenja.  Najteže je uklopiti tradicionalne obrede sa modernim konceptom organizacije dogadjaja koji se udaljio od tradicije. Da li je, na primer, za ovu vrstu porodičnog slavlja moguća organizacija dogadjaja u event centru i kako da se to sprovede na najlakši način i najmanje stresan i opterećujuć za roditelje?

Krštenje – da li je moguća organizacija dogadjaja u event centru?

Dete se krsti još dok je beba, to je stari srpski običaj, ranije su se mnogi roditelji pridržavali toga da dete krste do četrdeset dana, da se dogadjaj proslavi u krugu porodice, medjutim, po našim običajima, majka pre četrdeset dana  ne može da prisustvuje krštenju deteta. I danas se dete krsti u najranijem uzrastu, uglavnom oko prvog rodjendana, koji dan ili koju nedelju pre.  Pošto oko prvog rodjendana nije tako nejako i osetljivo, moguće je organizovati veliku proslavu krštenja  i prvog rodjendana. To je prilika da roditelji podele radost sa širokim krugom rodjaka i prijatelja. Mnogi se protive takvom pristupu, za to, ipak, ne postoji razlog, sveta tajna krštenja se obavlja u crkvi ili manastirskoj krstionici, intimno, religiozno, uz poštovanje tradicije, a sve što se dešava kasnije i vezano je za proslavu, treba prepustiti roditeljima, poštovati njihove želje. Mladi bračni parovi se danas sve više odlučuju da  krštenje proslave organizacijom dogadjaja u event centru. Event centri nude potpunu organizaciju dogadjaja, koja je svakako potrebna roditeljima sa malim detetom, oni nemaju vremena da uskladjuju dekoraciju, meni, muziku i fotografisanje. 

Najlakše je organizovati krštenje uz profesionalni tim

Čitava organizacija velikog veselja može biti vrlo ozbiljan zadatak, posebno za ljude koji se ne bave tim poslom, iz tog razloga je najlakše prepustiti se profesionalnosti stručnjaka za organizaciju. Prednost organizacije dogadjaja u event centru je, upravo, dostupnost ljudi koji se brinu o svemu, počevši od dekoracije, koja je sastavni i veoma bitan deo proslave krštenja i dečjeg rodjendana, oni će lako u nekoliko koraka prilagoditi prostor zahtevima i potrebama dece kojima je i posvećena ova zabava, ali i potrebama slavljenika za koje mora da se obezbedi potpuna sigurnost na proslavi. Pobrinuće se da svaki trenutak bude zabeležen na fotografiji, bez obzira da li je reč o intimnom okupljanju ili velikom rodjendanskom slavlju.

Meni za decu i odrasle i torta

Kako ne bi lutali i tragali za menijem kojim će biti zadovoljni svi gosti, od najmladjeg do najstarijeg, najlakše je poslušati savete onih koji iza sebe imaju dugogodišnje iskustvo, sigurno će, prema strukturi gostiju, znati tačno da preporuče hranu koja je omiljena na ovakvoj proslavi. Akcenat je na dečjem meniju koji se razlikuje od menija za odrasle, za decu se bira ono što vole, manje slano i manje začinjeno. Torta je centralni deo ovakvih proslava, dovoljno je da izrazite želju sa omiljenim likom mališana i očekujete slatko iznenadjenje, dok opušteno provodite najlepši dan na početku odrastanja deteta, ne razmišljajući o protokolu, zato što ste dobro organizovali da ima ko da misli za Vas.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *