Vaša kancelarija zaslužuje da ima potpun i kvalitetan kancelarijski materijal!

Šta je zajedničko lekarskoj ordinaciji, advokatskoj kancelariji, kancelarijama u pošti, u preduzećima, velikoj firmi? Svakoj treba kancelarijski materijal za poslovanje, a od toga koliko je kvalitetan će zavisiti i efikasnost rada zaposlenih.

Postavlja se pitanje i na koji način nabaviti sve što je potrebno jer je važno i da je ponuda kompletna da bi se skratilo vreme potrebno za kupovinu. Materijal za kancelariju se nabavlja u velikim količinama i izuzetno je važno i da postoji posebna cena za kupovinu na veliko.

Obratite se knjižari za pomoć

Postoji čitavo tržište kancelarijskog materijala koji se može nabaviti na različitim mestima. Ima ga u velikim trgovinama i prodavnicama mešovite robe, često je na akciji i uz veće popuste.

Ipak, ovo ni jednoj firmi ne odgovara jer je ipak skuplje i komplikovanije nego da se obrate knjižari i zatraže pomoć. Stvar je u tome da samo velike kompanije imaju sektor za nabavke i više ljudi koji su angažovani za to, a svi drugi najčešće rade i druge poslove pa je nabavka kancelarijskog materijala samo jedan deo obaveza.

U takvoj situaciji nema puno prostora za nabavku od više različitih dobavljača, nepoštovanje dogovora sa njima, kašnjenje isporuke i sve to zarad vrlo male uštede. Ovo je tek početak problema.

Najveći problem kada se kancelarijski materijal kupuje od velikih dobavljača je taj što oni zapravo ne znaju razlike među proizvodima koje prodaju

Još veći problem nastaje ako vam treba isporuka specijalnog materijala jer prodavci o njemu znaju samo ono što su pročitali na deklaraciji, a sve je važno. Od olovke pa do heftalice i drugog pribora, postoje različite vrste koje daju različit efekat na poslu i treba vam prodavac koji se u to razume.

Vrste kancelarijskog materijala

Kancelarijski materijal obuhvata širok spektar pribora i opreme bez koje se ne može funkcionisati na radnom mestu. Može se podeliti na:

    • Biro opremu koju čine heftalice, držači za selotejp, makaze, lupe, skalpeli, noževi za otvaranje pisama, bušači za papir

 

  • Kancelarijski materijal za organizovanje dokumenata: mape, fascikle, organizeri, registratori, držači pribora i dokumenata…
  • Stoni materijal za kancelarije: pribor za pisanje, sveske, blokovi, papiri, spajalice…

 

Čak i za najmanje kancelarijske prostore potrebno je nekoliko kutija različitog kancelarijskog materijala jer se on troši brzo, a svakako su neophodne različite vrste i za pisanje i kopiranje, ali i uređenje dokumenata. Zbog toga je knjižara dobro mesto da se dobije kvalitetan kancelarijski materijal, onaj koji traje duže i svakako je isplativo kupiti ga na ovaj način.

Kancelarijski materijal online

Knjižara koja ima i WEB prodavnicu je pravo mesto da naručite sav kancelarijski materijal uz minimalno izdvajanje vremena i niže troškove.

Sajt mora biti pregledan sa jasnim informacijama o svakom proizvodu i načinu naručivanja, a ako dileme postoje, online knjižara mora da da potpune i jasne informacije i telefonski pomogne pri odabiru.

Kada se pronađe knjižara koja je odličan dobavljač, saradnja će se nastaviti i u budućnosti. Na firmi je da pronađe one koji odgovorno rade svoj posao, a to znači da posao neće trpeti, a radnici imati kvalitetan, odgovarajući kancelarijski materijal.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *