Pravila, pravila…

Brojna su pravila koja morate da naučite kada je polaganje za auto u pitanju. Tako da je važno da ih shvatite ozbiljno, jer su vam saobraćajna pravila amin u vožnji. Nemojte se truditi da štrebate, jer kada se nešto nauči napamet, sve se brzo i lako zaboravi. A saobraćajna pravila moraju uvek da se znaju, jer u pitanju je život. Zato, kada je polaganje za auto u pitanju, nemojte da vas bude sramota da se konsultujete oko neke nedoumice ili da pitate instruktora za savet. Instruktor bi trebalo da zna sve što vas interesuje, zato pripremite sva potrebna pitanja. Važno je da na vreme rešite sve što ne znate kako biste se kasnije sa više samopouzdanja snašli u saobraćaju.

Da biste što lakše stekli vozačku dozvolu, načinite sebi zadovoljstvo i udobno se smestite, neka vam časovi vožnje protiču što lakše. Bez pritisaka i ako vozite opušteno i sa željom i voljom mnogo ćete se produktivnije osećati, pa i ako nešto pogrešite neće vas mnogo poremetiti načinjena greška. A instruktor je uvek tu da pripomogne i da posavetuje.

Samo polako, rutina se stiče vremenom i neće sigurno doći posle 10 časova, ali već posle izvesnog vremena, sve će biti drugačije. Imajte na umu da časove vožnje plaćate i shodno tome, možete uvek da pitate šta vas zanima, a i da se dogovorite sa svojim instruktorom oko časova. Savetuje se da nekoliko časova vozite u toku sedmice kako biste održavali tempo u vožnji, a samim tim i sticali brže rutinu.

Idealan broj časova u toku nedelje

Kada je polaganje za auto u pitanju, pitate se da li postoji idealan broj časova u toku nedelje. Pokušajte u dogovoru sa predstavnicima auto škole da se dogovoite oko nedeljnog plana vožnje, jer bi tako bilo i vama i njima lakše. Vama više odgovara da vozite veći broj časova sedmično, jer ćete onda brzo završiti sa paktičnim delom vozačkog ispita, a ujedno ćete i sami da se osećate samouverenije i samopouzdanije za volanom. Međutim, ako i posle 40 časova ne budete baš sigurni u sebe, pitajte za dodatne časove.

Nije sramota voziti više od 40 časova, jer bolje da vozite koji čas više nego da izađete na polaganje, pa da padate. Takođe, kada je teorijski deo pitanja, predavanja koja ćete pohađati su obavezna. Sve što vam je nejasno, tražite da vam se dodatno pojasniti. Zapamtite, ne postoje glupa pitanja, već glupi odgovori. Zanimljivo je da mnogi kandidati strahuju od teorijskog testa više nego od polaganja praktičnog dela.

Bez obzira u koju grupu spadate, trebalo bi da znate da je važno da se dobro pripremite i da ne budete brzopleti. Bolje razmisliti tri puta, nego kliknuti na pogrešan odgovor. Ne kaže se slučajno da je strpljen spasen, zato grabite strpljivo ka uspešno položenom teorijskom delu vožnje.

Ako ste mislili da će teorija da vas spreči u vašem naumu kada je polaganje za auto u pitanju, a to se ipak nije desilo, onda pokažite šta znate i kako se snalazite u praksi. Prva, druga, samo napred, vozi, gas!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *